Integration Office 365 agenda

Often I get invitations for meetings via Office 365 email and calendar. Unfortunately this is not supported by Trengo. Therefor, when I want to accept or decline an event I need to switch to Office 365 to do this task. This is not an efficient way of working since I than still need to use my office email instead of purely using Trengo.

3replies Oldest first
  • Oldest first
  • Newest first
  • Active threads
  • Popular
  • Thanks for sharing! We are currently improving the way these emails come in! To make sure we check things right, can you tell me which type of email connection you are currently using (Outlook, Gsuite or forwarding)? 

Like
    • Tamara Berner we are currently using Outlook for emailing and the Office Calendar for our agenda's 

Like
  • Hi,

Op advies van supprt zet ik hier ook mijn probleem nogmaals neer. Mijn mails wordeng eforward. Teams-uitnodigingen worden gestript waardoor ik altijd contact op moet nemen met mijn klanten om te checken op welke datum en tijdstip ze de meeting hebben gepland. Dat is niet efficient en laat een stukje amateurisme zien vind ik.

Zie dat deze case al even open staat en ik heb dit issue ook al eens eerder gemeld. Hopelijk wordt de informatie snel meegenomen in het bericht in Trengo. Erg lastig dit.

Like
Like Follow
  • 1 mth agoLast active
  • 3Replies
  • 23Views
  • 3 Following